Pages

Monday 31 October 2011

Puisi Ini Untuk Mu


Asap lembut:
Ditangkap garis hijau di bleaker dan luas
dan kini ia 'droppin turun ke tiga puluh di bawah
Saya tidak dapat merasakan jari kaki saya tetapi bayi saya terbakar
kami akan tidur di bawah tanah, kami akan menghabiskan masa di kafe
ini anak-anak gadis yang cantik dan apartmen-apartmen Manhattan
polis-New York City semua orang-orang yang berdusta busuk
Staton Island puteri cantik di mutiara jatuh ke bawah membuat hubungan sulit di kota
anda mendapat wang itu dan saya mendapat ubat-ubatan anda cukup cantik bagiseorang gadis putih putih
membawa saya ke Lounge Utarid mari kita lihat apa masalah yang kita boleh mendapatkan malam ini
menyebabkan mana-mana sahaja saya pergi seperti akhir dunia
tetapi dengan belakang anda pada dinding anda akan menjadi salah satu kesepian
jika anda menari sepanjang malam, anda gonna disayangi
tidak tahu di mana untuk memulakan ia melanggar hati saya
bagaimana yang sesiapa sepatutnya mencintai anda bayi 'til anda lakukan?

penulis: link

hari isnin memang mengharukan.
lagu  soft smoke oleh the pink spiders untuk semua. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...